RSS

Πικάντικες, αρωματικές πατάτες

Οι πιο νόστιμες πατάτες που έχετε δοκιμάσει!! Γίνονται πιο ωραίες από τηγανιτές αφού μένουν μέσα μαλακές και απ' έξω τραγανές.


ΥΛΙΚΑ (6 άτομα)
6 μέτριες πατάτες
3 κ.σ ελαιόλαδο
1 κ.γ σπόρους μουστάρδας
1-2 κ.γ κύμινο
1/2 κ.γ πάπρικα
1/2 κ.γ τσίλι σε νιφάδες
1 σκελίδα σκόρδο λιωμένη
2 κ.σ χυμό λεμονιού
αλάτι
κόλιανδρο φρέσκο για γαρνίρισμα (προαιρετικά)

ΕΚΤΕΛΕΣΗ
  1. Προθερμαίνουμε το φούρνο στους 200 βαθμούς.
  2. Βράζουμε τις πατάτες σε αλατισμένο νερό μέχρι να μαλακώσουν αρκετά αλλά να κρατήσουν το σχήμα τους.
  3. Τις στραγγίζουμε καλά και τις ανακατεύουμε με όλα τα υπόλοιπα υλικά.
  4. Τις απλώνουμε σε ένα ταψί του φούρνου και τις ψήνουμε για 20 περίπου λεπτά.
  5. Σερβίρουμε αφού τις πασπαλίσουμε με ψιλοκομμένο κόλιανδρο. 


204 θερμίδες ανά μερίδα 

Print Friendly and PDFPrint Friendly

7 σχόλια:

Ερμιόνη είπε...

Καλημέρα Ελένη μου!
Οι πατατούλες φαίνονται υπέροχες! Μ' αρέσει πολύ ο πικάντικος χαρακτήρας τους!
Φιλιά, καλή πρωτομαγιά!

Eleni είπε...

Ερμιόνη μου και εγώ αγαπώ πολύ τις πικάντικες γεύσεις!! Καλή πρωτομαγιά, φιλιά πολλα=ά!:)

ΕΛΕΝΑ είπε...

Πεντανόστιμες φαίνονται!
Και τι ωραία μπαχαρικά και αρωματικά τους έβαλες!
Φιλιά, καλή βδομάδα!

Eleni είπε...

Ελένη μου πικάντικες και νοστιμότατες!!!
Καλή Πρωτομαγιά!!!
Φιλιά!!!

eleni είπε...

Θέλωωωωωω πρέπει να είναι τέλειες ε;;;; Θα δοκιμαστούν την επόμενη φορά που θα κάνω πατάτες...
Φιλιά!!!!
Καλή Πρωτομαγιά!!!!!!!

Βάσω - Οι ιστορίες της μαμάς! είπε...

Πρέπει να είναι πεντανόστιμες!

Ανώνυμος είπε...

Κι εγώ έτσι τις κάνω και γίνονται πεντανόστιμες!!! Φιλιά!